KURSY
Jak stworzyć ofertę hotelu, która zagwarantuje sukces
Korzyści ukończenia kursu
• nabyć umiejętności w zakresie prowadzenia profesjonalnej sprzedaży i pozyskiwania lojalnych klientów;
• poznać prawdziwe realia rynku hotelarskiego;
• wykorzystać narzędzia związane z efektywną sprzedażą;
• stosować inspirujące rozwiązania marketingowo - sprzedażowe zwiększające obroty hotelu.
Program kursu
- Jak stworzyć unikalną ofertę hotelową, która pomoże zrealizować plan sprzedażowy?
– Co trzeba wiedzieć o swoim hotelu, żeby maksymalnie wykorzystać potencjał jego lokalizacji, otoczenia i specyfiki obiektu, celem stworzenia oferty hotelowej – na jakie elementy warto postawić w stosunku do Gości (z rozróżnieniem na segment B2B/B2C)?
– Jak właściwie wykorzystać wszystkie dane, którymi dysponuje hotel, by umiejętnie personalizować oferty i dostosowywać je do profilu Gości – co zrobić, by efektywniej prowadzić sprzedaż pokoi hotelowych i innych usług?
– Jak napisać skuteczną ofertę hotelu – jak znaleźć swój unique selling point oraz jakich fraz i wyrażeń używać, by osiągnąć jak największą sprzedaż?
– Prezentacja graficzna walorów obiektu – jak należy przygotować zdjęcia i/lub film o obiekcie, aby Gość kupił “oczami”.
- Spójna strategia marketingowa jako konieczność do stworzenia nowoczesnej oferty hotelowej.
– Jakie metody marketingowe stosują większe hotele, których główna działalność opiera się na klientach biznesowych, a jaka forma marketingu sprawdza się w mniejszych obiektach, które koncentrują się na pozyskaniu klienta indywidualnego?
– Jak poprawić reputację hotelu i umiejętnie zarządzać opiniami Gości w mediach społecznościowych i sieci internetowej, aby wzmocnić markę i zwiększyć przychody obiektu hotelowego?
– Jakie rodzaje mediów społecznościowych warto wykorzystać w promocji obiektu hotelowego?
– Jak motywować Gości do pozostawiania pozytywnych komentarzy w serwisach zewnętrznych i na własnej stronie internetowej?
– Marketing Automation – wykorzystanie nowoczesnych technologii w pozyskiwaniu Gości hotelowych.
- Efektywna polityka sprzedaży zorientowana na skuteczne pozyskiwanie Gości.
– Psychologia cen i sposoby prezentacji kosztów oferty. Czy cena powinna być prezentowana jako suma czy w rozbiciu na osobę? Jaka cena jest uznawana za najtańszą przez Gościa?
– Co traktować jako nieodłączną część oferty? Co traktować jako świadczenia fakultatywne, aby Gość nie dostał zbyt kosztownej oferty, a jednocześnie nie mógł zrezygnować ze zbyt wielu jej składników?
– Jak “obronić” wysoką cenę swoich usług ukazując w zamian jakość, profesjonalizm i bezpieczną współpracę (gotowe pomysły na argumentację sprzedażową)?
– Sprzedaż własna a sprzedaż przez pośredników (booking.com, HRS, Expedia) – jak prezentować ofertę, by Goście chcieli dokonywać rezerwacji bezpośrednio w hotelu?
KURSY
Jak stworzyć ofertę hotelu, która zagwarantuje sukces
Czas trwania, sposób organizacji
Cena: każdorazowo ustalana z klientem
Czas trwania: 14 godzin (2 dni x 7 godzin)
Zapraszamy do kontaktu
e-mail: szkolenia@wstih.pl
tel. + 48 692-881-263