KURSY
Profesjonalna obsługa gościa hotelowego
Korzyści ukończenia kursu
Przedmiotowy kurs modułowy pozwoli absolwentom:
• zrozumieć różnice kulturowe pomiędzy Polską a innym krajem lub grupą krajów w kontekście komunikacji międzykulturowej;
• podnieść jakość obsługi gości hotelowych, w tym w stosunku do gościa z niepełnosprawnością;
• zdobyć wiedzę na temat prawidłowych postaw i zachowań w trakcie obsługi różnego rodzaju gości.
Przedmiotowy kurs modułowy pozwoli pracodawcom:
• podnieść jakość obsługi gości;
• zmniejszyć liczbę reklamacji;
• uzyskać zadowolenie i lojalność gości;
• uzyskać pożądany wizerunek firmy;
• posiadać kadrę przygotowaną zgodnie z najnowszymi wymogami obsługi klienta.
• zrozumieć różnice kulturowe pomiędzy Polską a innym krajem lub grupą krajów w kontekście komunikacji międzykulturowej;
• podnieść jakość obsługi gości hotelowych, w tym w stosunku do gościa z niepełnosprawnością;
• zdobyć wiedzę na temat prawidłowych postaw i zachowań w trakcie obsługi różnego rodzaju gości.
Przedmiotowy kurs modułowy pozwoli pracodawcom:
• podnieść jakość obsługi gości;
• zmniejszyć liczbę reklamacji;
• uzyskać zadowolenie i lojalność gości;
• uzyskać pożądany wizerunek firmy;
• posiadać kadrę przygotowaną zgodnie z najnowszymi wymogami obsługi klienta.
KURSY
Profesjonalna obsługa gościa hotelowego
Cena: każdorazowo ustalana z klientem
Czas trwania, sposób organizacji
Czas trwania: 18 godzin (3 dni x 6 godzin)
Zapraszamy do kontaktu
e-mail: szkolenia@wstih.pl
tel. + 48 692-881-263