Zarządzanie w sektorze turystycznym

STUDIA MAGISTERSKIE

ZARZĄDZANIE W SEKTORZE TURYSTYCZNYM

Umiejętności menedżerskie z wiedzą turystyczną kluczem do sukcesu!

Cel studiów

Celem kształcenia jest przygotowanie kadr wyższego szczebla zarządzających przedsiębiorstwami w branży turystycznej. Integralną częścią studiów są zajęcia z Business English.

Profil absolwenta

Absolwenci specjalności posiądą teoretyczną i praktyczną wiedzę z zakresu nauk o zarządzaniu, a także problematyki funkcjonowania podmiotów w sektorze turystycznym. Będą przygotowani do zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach turystycznych. Jednocześnie uzyskają umiejętności skutecznego komunikowania się i negocjowania. Znajdą pracę jako kadra zarządzająca w hotelach, restauracjach, biurach podróży, ośrodkach wypoczynkowych, organizacjach i instytucjach turystycznych. Dzięki zajęciom z Business English studenci będą mogli także podjąć pracę w instytucjach oraz organizacjach mających międzynarodowy charakter.

Zajęcia

Wykładowcami są  między innymi dyrektorzy najbardziej renomowanych obiektów hotelarskich i gastronomicznych, przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji turystycznych.

Przedmioty specjalnościowe

  • Zarządzanie biurem podróży
  • Zarządzanie wydarzeniami sportowymi
  • Revenue management
  • Komunikacja społeczna i międzykulturowa
  • Organizacja usług gastronomicznych
  • Obsługa klienta HoReCa
  • Zarządzanie obiektem hotelowym
Studenci tej specjalności odbywają też następujące zajęcia wspólne dla wszystkich:

Przedmioty ogólne:

  • Rachunek kosztów
  • Spotkanie z ekspertami
  • Biznesplan
  • Kontrola wewnętrzna i complence
  • Etykieta biznesu
  • Zarządzanie kanałami sprzedaży
  • Techniki komunikacji i argumentacji
  • Zarządzanie talentami
  • Business English

Przedmioty kierunkowe:

  • Bezpieczeństwo w turystyce z elementami zarządzania kryzysowego
  • Zero Waste w branży turystycznej
  • Techniki informacyjno- komunikacyjne w turystyce
  • Badania usług turystycznych
  • Produkt turystyczny
  • Regiony i atrakcje turystyczne
  • Zarządzanie dostępnością w turystyce
  • Marketing usług hotelarsko-gastronomicznych
  • Kulinarne dziedzictwo regionów
  • Prawo w turystyce i HoReCa
  • Media społecznościowe w biznesie turystycznym

STUDIA MAGISTERSKIE

Zarządzanie w sektorze turystycznym

Sposób organizacji

Studenci wybierają specjalność pod koniec pierwszego semestru studiów.

Rozpoczęcie studiów: rekrutacja trwa

Kontakt i informacje

Wszelkie pytania prosimy kierować:
e-mail: rekrutacja@wstih.pl
tel. 58 521-86-20
od poniedziałku do piątku w godz.: 9.00 – 15.00
Opłaty należy wpłacać na konto:
Santander Bank Polska S.A.
PL 11 1090 1098 0000 0000 0905 0835
(w tytule prosimy podać imię i nazwisko kandydata)