Zarządzanie w sektorze turystycznym

STUDIA MAGISTERSKIE

ZARZĄDZANIE W SEKTORZE TURYSTYCZNYM

Umiejętności menedżerskie z wiedzą turystyczną kluczem do sukcesu!

Cel studiów

Specjalność ta umożliwia uzyskanie wiedzy niezbędnej do bycia sprawnym menedżerem hotelu, zakładu gastronomicznego, czy też pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, które odpowiadają za zarządzanie turystyką w regionie oraz organizacjach turystycznych. W toku studiów słuchacze będą mieli szansę zdobyć umiejętności niezbędne do kierowania i pracy w sektorze turystycznym. Będą specjalistami w obszarze kreowania nowych produktów turystycznych interesujących dla turystów.

Profil absolwenta

Absolwenci bez trudu znajdą zatrudnienie w hotelach, restauracjach, jednostkach samorządu terytorialnego, organizacjach turystycznych.

Zajęcia

Wykładowcami są dyrektorzy najbardziej renomowanych obiektów hotelarskich, zakładów gastronomicznych, przedstawiciele jednostek samorządu terytorialnego oraz organizacji turystycznych. Zajęcia prowadzone są w salach dydaktycznych oraz na terenie wybranych hoteli, zakładów gastronomicznych, jak też w obiektach organizacji i samorządu.

Przedmioty specjalnościowe

  • Turystyka biznesowa
  • Spa i Wellness jako trend XXI wieku
  • Komunikacja międzykulturowa
  • Transport w turystyce
  • Przemysł spotkań w hotelarstwie
  • Biura podróży
  • Zarządzanie projektami
  • Revenue management
  • Zarządzanie obiektem hotelowym
Studenci tej specjalności odbywają też następujące zajęcia wspólne dla wszystkich:

Przedmioty ogólne:

  • Zarządzanie strategiczne
  • Choroby cywilizacyjne i ich profilaktyka
  • Rachunek kosztów
  • Metodyka badań naukowych
  • Spotkanie z ekspertami
  • Biznesplan
  • Kontrola wewnętrzna i complence
  • Zarządzanie talentami
  • Ochrona danych osobowych
  • Język obcy

Przedmioty kierunkowe:

  • Turystyka
  • Zagospodarowanie turystyczne i rekreacyjne
  • Systemy informacyjne w turystyce
  • Bezpieczeństwo w turystyce
  • Zarządzanie destynacją
  • Kreowanie produktu turystycznego
  • Turystyka dostępna dla wszystkich
  • Regiony i atrakcje turystyczne
  • Zarządzanie kanałami sprzedaży
  • Marketing usług hotelarsko-gastronomicznych
  • Regionalny produkt kulinarny
  • Media społecznościowe w biznesie turystycznym
  • Strategie rozwoju turystyki
  • Współczesne formy rekreacji

STUDIA MAGISTERSKIE

Zarządzanie w sektorze turystycznym

Sposób organizacji

Studenci wybierają specjalność pod koniec pierwszego semestru studiów.

Rozpoczęcie studiów: rekrutacja trwa

Kontakt i informacje

Wszelkie pytania prosimy kierować:
e-mail: rekrutacja@wstih.pl
tel. 58 521-86-20
od poniedziałku do piątku w godz.: 9.00 – 15.00
Opłaty należy wpłacać na konto:
Santander Bank Polska S.A.
PL 11 1090 1098 0000 0000 0905 0835
(w tytule prosimy podać imię i nazwisko kandydata)