Kurs Event Manager
Dla kogo jest szkolenie Event Manager?
- Pracowników korporacji, restauracji oraz hoteli odpowiedzialnych za event marketing i organizację wydarzeń firmowych, którzy chcą znać zasady organizacji eventów, przygotowywać briefy, skutecznie współpracować z agencjami lub samodzielnie prowadzić projekty eventowe.
- Pracowników agencji eventowych, marketerów i freelancerów – osób, które samodzielnie realizują projekty eventowe i chcą to robić skuteczniej oraz poszerzyć swój warsztat w zakresie planowania wydarzeń, pracy z dostawcami czy tworzenia ofert.
- Początkujących, którzy marzą o ciekawej pracy w agencji eventowej lub własnej firmie tego typu, ale również dla doświadczonych, którzy chcą uporządkować swoją wiedzę, zyskać nowych klientów oraz realizować jeszcze ciekawsze projekty.
- Dla wszystkich, którzy marzą o wyzwaniach i zawodzie, który będzie ich pasją!
Cel
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu Event Managera.
Uczestnicy kursu dowiedzą się jak zorganizować różnego rodzaju spotkania firmowe, eventy, a także wyjazdy integracyjne i imprezy komercyjne, zapoznają się z najnowszymi trendami organizacji imprez, wykształcą umiejętność planowania oraz realizacji eventu, dowiedzą się jak słuchać klienta aby zrozumieć jego potrzeby oraz sprostać jego oczekiwaniom. Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności w zakresie planowania oraz realizacji eventów, negocjowania warunków z podwykonawcami oraz samodzielnego poprowadzenia imprezy „od A do Z”.
PROGRAM KURSU :
1. Zarządzanie projektem eventowym
– wprowadzenie do zagadnień branżowych,
– poznanie czym jest event marketing,
– podejście strategiczne i operacyjne,
– schematy zachowań w trakcie eventów – potrzeby klienta.
2. Budżet eventu
– operatywne zarządzanie kosztami – tworzenie kosztorysu,
– tematy finansowe – sztuka negocjacji,
– polityka wynagrodzeń za event,
– aspekty księgowe.
3. Mierzenie efektywności eventu
– podsumowanie projektu i weryfikacja jego efektywności,
– tworzenie koncepcji imprezy i prezentacja jej efektów.
4. Podstawy prawne a organizacja imprez
– ustawa o usługach turystycznych – kto może je organizować,
– wykorzystywanie i przetwarzanie danych – ochrona danych osobowych,
– prawo autorskie i współpraca z ZAiKS, STOART, ZPAV, SAWP,
– wykorzystywanie wizerunku uczestników wydarzeń,
– ochrona kreatywnej koncepcji na etapie przetargu.
5. Reklama i sponsoring produktów sensytywnych
– budowanie dynamiki wydarzeń,
– jak prawidłowo wybrać, zaplanować i wdrożyć akcję promocyjną.
6. Zarządzanie eventami pod kątem umowy
– umowy eventowe – korzyści i ryzyko,
– ubezpieczenia wymagane w branży eventowej,
– rodzaje ryzyka w zależności od eventów,
– sytuacje kryzysowe w trakcie wydarzenia – jak sobie z nimi radzić?
Koszt szkolenia obejmuje :
- udział w szkoleniu dla 1 osoby w terminie 18-19.11.2023
- 14 godzinny program szkolenia ( 2 DNI ) w godz. 9.00 – 16.00
- materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz drukowanej
- certyfikat ukończenia szkolenia
- szkolenie na terenie szkoły WSITH w Gdańsku
DLA OSÓB KTÓRZY WYKUPIĄ SZKOLENIE DO 30.09.2023
Uzupełnienie kursu – 1 godzinna konsultacja telefoniczna / online w formule Q&A do 14 dni po szkoleniu – pytaj trenera o co chcesz! Wiemy, że nawet najlepsze szkolenie nie odpowie na wszystkie pytania dlatego w dogodnym terminie dla Ciebie umówimy się na uzupełnienie tego co nie przedstawiliśmy na szkoleniu.
Koszt 2 DNIOWEGO Szkolenia – 1 299,00 zł brutto / osoba*
*( cena dla grupy minimum 8 osób )
Więcej informacji: Kurs Event Manager