Centrum Szkoleń i Doradztwa

Centrum Szkoleń i Doradztwa WSTiH w Gdańsku to projekt skierowany przede wszystkim do szeroko pojętej branży turystycznej, hotelarskiej i gastronomicznej, choć nie ograniczamy się tylko do tego sektora. Doświadczeni i wykwalifikowani eksperci, wykładowcy i praktycy biznesu są gotowi przekazać swoją wiedzę oraz podzielić się doświadczeniem, w odpowiedzi na Państwa indywidualne potrzeby.

 

Na całym świecie, aż 46% nowo zatrudnionych pracowników ponosi porażkę w pierwszych 18 miesiącach z powodu braku umiejętności miękkich (Leadership IQ Study, 2020). W Polsce, aż 49% pracowników uważa, że brak możliwości rozwoju osobistego to ważny powód, by zmienić pracę (Zarządzanie talentami w Europie, 2022). Natomiast według badań przeprowadzonych na Harvard University, aż 85% sukcesu w pracy zależy od stopnia wyszkolenia pracowników (Harvard University, 2021). Wszystko to sprawia, że szkolenia kadry to zawsze dobra inwestycja, a nigdy niepotrzebny koszt.

 

Nasze szkolenia to aktualna wiedza naukowa i sprawdzona praktyka poszerzona o współczesne ujęcie biznesowe oparte na bieżących realiach rynkowych. Ich zakres, tematyka i czas trwania są zawsze elastycznie dostosowywane do potrzeb i oczekiwań. Naszym priorytetem jest ciekawa i angażująca uczestników forma także w zajęciach zdalnych. Wykorzystujemy najnowsze i prototypowe technologie jak choćby konsola szkoleniowa w postaci wirtualnego pokoju interaktywnego.

 

Nasze projekty doradcze to nie tylko konsultacja z fachowcem, ale przede wszystkim całościowa opieka zespołu ekspertów nad procesem inwestycji, rekrutacji czy wdrożenia. Pomożemy zaprojektować i zaplanować inwestycję, dokonamy audytu i znajdziemy możliwości rozwoju i optymalizacji, zrekrutujemy oraz wdrożymy zespół.

 

Nasze sesje coachingu oraz mentoringu są prowadzone w oparciu o profesjonalne i certyfikowane szkolenia, a także osobiste doświadczenie liderów, menedżerów i praktyków oraz naukową wiedzę z zakresu psychologii i zarządzania. Jest to wspieranie ludzi i zespołów w osiąganiu zamierzonych celów, skutecznym wykonywaniu zadań, budowaniu relacji, wydobywaniu mocnych stron, pokonywaniu barier i ograniczeń, bardziej efektywnym funkcjonowaniu w życiu zawodowym i osobistym.

 

Przedstawiając Państwu naszą propozycję zapraszamy do kontaktu oraz wyrażamy chęć i gotowość spotkania, w celu przedyskutowania ostatecznej oferty tak, by w jak najwyższym stopniu była ona uszyta na miarę i spełniała Państwa oczekiwania.

 

Kamil Czajkowski

Dyrektor Centrum Szkoleń i Doradztwa WSTiH

Najbliższe szkolenia

Szkolenie idealne zarówno na młodych menedżerów chcących zdobyć pierwsze szlify jak i doświadczonych osób zarządzających zespołami dla ugruntowania ich wiedzy i poszerzenia perspektywy. Świetna oferta także dla tych, którzy przygotowują się do objęcia stanowiska kierowniczego. W programie szkolenia: skuteczna komunikacja, rola inteligencji emocjonalnej, skuteczne delegowanie, rozwój osobisty i rozwój zespołu.
Zapisz się
Nasze hotele w coraz większym stopniu stają się środowiskami wielokulturowymi. Zarzadzanie i funkcjonowanie w takim zespole stawia pewne wyzwania, ale także rodzi wiele możliwości. Szkolenie idealne dla pracowników HR oraz osób zarządzajacych wielokulturowymi zespołami. W programie: wpływ kultury na różnice w wartościach, obyczajach, postawach, zachowaniu, wartości uniwersalne, etnocentryzm, wpływ stereotypów i uprzedzeń na komunikację w zespole, kompetencje międzykulturowe w biznesie, style komunikowania, adaptacja i asymilacja w środowisku międzykulturowym.
Zapisz się
Szkolenie dla wszystkich pracowników recepcji szefów działów, kierowników zmian, recepcjonistów, bagażowych i portierów. W programie: rola recepcji w funkcjonowaniu hotelu, organizacja czasu pracy, priorytetyzowanie zadań, perfekcyjna gościnność pod niemałą presją, zarządzanie kryzysem, praca z klientem trudnym, techniki sprzedaży w recepcji hotelowej, ochrona siebie przed wypaleniem.
Zapisz się
Szkolenie dla menedżerów gastronomii i szefów kuchni. W programie: weryfikacja podstaw prawnych funkcjonowania gastronomii hotelowej, projekt technologiczny zaplecza gastronomicznego, decyzja Państwowej Inspekcji Sanitarnej i zawarte w niej ograniczenia, rzeczywistość, przepisy prawa, które warto znać, podstawowe przepisy wykorzystywane podczas kontroli – omówienie najważniejszych artykułów i paragrafów, akty prawne nieznane organom kontrolnym, zagrożenia dla żywności specyficzne dla różnych rodzajów gastronomii hotelowej, różnice pomiędzy zagrożeniami w kuchniach a’la karte i kuchniach bankietowych, odpowiedzialność i obowiązki kadry zarządzającej gastronomią, jak uprościć dokumentację HACCP aby nie była pułapką dla kadry kierowniczej i dyrektora, co powinna zawierać skuteczna dokumentacja systemu HACCP, formularze zapisów – najbardziej uciążliwy element HACCP – co zrobić aby tak nie było?, rola badań laboratoryjnych w zapewnieniu bezpieczeństwa Gości hotelu oraz spokoju kadry zarządzającej, jak zapewnić kompetencje personelu – rola szkoleń, najbardziej efektywne formy szkolenia z zakresu GHP/GMP, nowoczesne technologie w służbie bezpieczeństwa żywności, nadzór nad dostawcami – jakie informacje o dostawcach powinien posiadać każdy hotel, jakie dokumenty należy posiadać aby łatwiej bronić się przed niesłusznym oskarżeniem o zatrucie pokarmowe, najczęściej identyfikowane zagrożenia dla bezpieczeństwa żywności w gastronomii hotelowej.
Zapisz się
Szkolenie zarówno dla osób zarządzających SPA jak i terapeutów i recepcjonistów - wszystkich zaangażowanych w budowę oferty hotelowego SPA i jego funkcjonowanie na najwyższym poziomie. W programie: kształtowanie oferty hotelowej (pokoje, menu, SPA, oferty specjalne), standardy i procedury w hotelach oraz obiektach SPA, zarządzanie finansowe działem SPA, controlling w departamencie SPA&Wellness, projektowanie zabiegów SPA, menu engineering , koncepcja i planowanie.
Zapisz się

Regulamin Centrum Szkoleń i Doradztwa

Ułatwienia