Rekrutacja krok po kroku

Nabór odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc.
Nie przeprowadzamy egzaminów wstępnych.
Rekrutacja na wszystkie rodzaje studiów jest możliwa w czterech trybach (do wyboru):
- rejestracja i rekrutacja w systemie on line Uczelni
- rekrutacja drogą mailową (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
- wysłanie dokumentów tradycyjną pocztą na adres Uczelni
- osobiste złożenie dokumentów w biurze rekrutacji

 

1. Rejestracja on line

Wypełnij on-line formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ

Jeśli jesteś tegorocznym maturzystą - zarezerwuj sobie miejsce, świadectwo maturalne dostarczysz później.

 

2. Złożenie wymaganych dokumentów

Na potrzeby rejestracji on-line dołącz w aplikacji skany dokumentów z punktu 1. Oryginały tych dokumentów złożysz później osobiście w Dziekanacie Uczelni albo prześlesz pocztą na adres: ul. Miszewskiego 12/13, 80-239 Gdańsk:

  • wydrukowany i podpisany formularz zgłoszeniowy (Ankieta osobowa), który wypełniłeś w punkcie 1,

  • wydrukowany, wypełniony i podpisany 1 egzemplarz umowy o opłatach i warunkach płatności wraz z załącznikami 1 i 2; oba egzemplarze umowy w oryginałach dostarczysz później (wzór umowy dostępny TUTAJ),

  • w przypadku studiów licencjackich kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał na miejscu do wglądu),

  • w przypadku studiów magisterskich kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał na miejscu do wglądu) oraz kserokopię dyplomu licencjackiego i suplementu (suplement do dyplomu wydawany jest od 2005 roku) - oryginał do wglądu,

  • 1 podpisane zdjęcie legitymacyjne, zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.

Poprosimy o okazanie dowodu osobistego do wglądu podczas wizyty na Uczelni.

Cudzoziemcy dodatkowo składają:

  • dokumenty związane ze świadectwem: tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego, legalizację dokonaną w kraju uzyskania lub w ambasadzie oraz uznanie świadectwa (w ciągu pierwszego semestru).

  • certyfikat znajomości języka polskiego na poziomie co najmniej B1 (w przypadku podjęcia studiów w języku polskim).

  • Poprosimy o okazanie paszportu oraz polisy ubezpieczeniowej do wglądu podczas wizyty na Uczelni.

Kandydaci niepełnoletni (obywatele polscy i cudzoziemcy) dodatkowo składają

poświadczoną notarialnie Zgodę przedstawiciela ustawowego (rodzica lub inny opiekuna prawnego) na udział niepełnoletniego w procesie rekrutacji, podjęcie studiów oraz zawarcie umowy podjęcie studiów. Poświadczenie notarialne nie jest wymagane o ile dokument zostanie złożony osobiście przez przedstawiciela ustawowego w siedzibie Uczelni lub zostanie wysłany skanem z jego skrzynki e-mail. Formularz zgody dostępny TUTAJ),

3. Opłata za rekrutację i za studia

Dokonaj wpłaty 85 zł tytułem opłaty rekrutacyjnej na konto Uczelni (w tytule przelewu wpisz swoje imię i nazwisko). Jeśli jesteś cudzoziemcem dokonaj wpłaty opłaty wpisowej.

Zwróć uwagę na okresy promocji i studiuj taniej!

  • W okresach promocji opłata rekrutacyjna lub wpisowe w przypadku cudzoziemców może wynosić 0 zł, a wpłata pierwszej raty czesnego w okresie objętym promocją będzie mniejsza o kwotę przyznanej ulgi.

  • Sprawdź tabelę opłat i korzyści jakie możesz mieć z wczesnej rejestracji.

Jeśli jesteś absolwentem WSTiH opłata rekrutacyjna i wpisowe wynoszą 0 zł.

Wraz z pierwszą ratą dokonaj także wpłaty 22 zł na legitymację elektroniczną.

NUMER KONTA

  • Santander Bank Polska S.A. PL 11 1090 1098 0000 0000 0905 0835

  • Kod SWIFT Santander Bank Polska: WBKPPLPP

  • Kod BIC Santander Bank Polska: WBKPPLPP

  • IBAN Sandander Bank Polska: PL + pełny numer rachunku

Najbliższy oddział banku mieści się przy ul. Miszewskiego 12/14, 80-239 Gdańsk

 

4. Decyzja o przyjęciu na studia

Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów i ich weryfikacji przez Uczelnię pracownik Biura Rekrutacji skontaktuje się z Tobą drogą mailową w celu potwierdzenia poprawności złożonych dokumentów, wyjaśnienia wątpliwości lub uzupełnienia braków.
Zostaniesz też poproszony o przesłanie zdjęcia legitymacyjnego podpisanego nr PESEL (cudzoziemcy imieniem i nazwiskiem) w formie elektronicznej w celu wydania legitymacji elektronicznej. Szczegóły dotyczące zdjęcia TUTAJ.

Po potwierdzeniu otrzymania przelewu i ostatecznej weryfikacji kompletu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych, otrzymasz drogą mailową od Komisji Rekrutacyjnej decyzję o przyjęciu na studia.

 

Informacja dla kandydatów na studia II stopnia (magisterskie)

Student studiów II stopnia, który nie jest absolwentem studiów kierunku o profilu turystycznym jest zobowiązany uzupełnić kompetencje wymagane na kierunku Turystyka i Rekreacja (różnice programowe) poprzez zaliczenie następujących przedmiotów w trakcie pierwszego roku studiów:

    • Rekreacja – 2 pkt. ECTS,
    • Podstawy turystyki – 4 pkt. ECTS,
    • Obsługa ruchu turystycznego – 4 pkt. ECTS.

Opłata za każdy punkt ECTS wynosi 100 zł.