Rekrutacja krok po kroku
Nabór odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń, do wyczerpania limitu miejsc.
Nie przeprowadzamy egzaminów wstępnych.
Nie przeprowadzamy egzaminów wstępnych.
Rekrutacja na wszystkie rodzaje studiów jest możliwa w czterech trybach (do wyboru):
- rejestracja i rekrutacja w systemie on line Uczelni
- rekrutacja drogą mailową (rekrutacja@wstih.pl)
- wysłanie dokumentów tradycyjną pocztą na adres Uczelni
- osobiste złożenie dokumentów w biurze rekrutacji
1. Rejestracja on line
Wypełnij on-line formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ Jeśli jesteś tegorocznym maturzystą - zarezerwuj sobie miejsce, świadectwo maturalne dostarczysz później.
2. Złożenie wymaganych dokumentów
Na potrzeby rejestracji on-line dołącz w aplikacji skany dokumentów z punktu 1. Oryginały tych dokumentów złożysz później osobiście w Dziekanacie Uczelni albo prześlesz pocztą na adres: ul. Miszewskiego 12/13, 80-239 Gdańsk:
dokumenty związane ze świadectwem: tłumaczenie dokonane przez tłumacza przysięgłego, legalizację dokonaną w kraju uzyskania lub w ambasadzie oraz uznanie świadectwa (w ciągu pierwszego semestru).
certyfikat znajomości języka polskiego na poziomie co najmniej B1 (w przypadku podjęcia studiów w języku polskim).
Poprosimy o okazanie paszportu oraz polisy ubezpieczeniowej do wglądu podczas wizyty na Uczelni.
- wydrukowany i podpisany formularz zgłoszeniowy (Ankieta osobowa), który wypełniłeś w punkcie 1,
- wydrukowany, wypełniony i podpisany 1 egzemplarz umowy o opłatach i warunkach płatności wraz z załącznikami 1 i 2; oba egzemplarze umowy w oryginałach dostarczysz później (wzór umowy dostępny TUTAJ),
- w przypadku studiów licencjackich kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał na miejscu do wglądu),
- w przypadku studiów magisterskich kserokopię świadectwa dojrzałości (oryginał na miejscu do wglądu) oraz kserokopię dyplomu licencjackiego i suplementu (suplement do dyplomu wydawany jest od 2005 roku) - oryginał do wglądu,
- 1 podpisane zdjęcie legitymacyjne, zgodne z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych.
-
Cudzoziemcy dodatkowo składają:
- Kandydaci niepełnoletni (obywatele polscy i cudzoziemcy) dodatkowo składają
3. Opłata za rekrutację i za studia
Dokonaj wpłaty 85 zł tytułem opłaty rekrutacyjnej na konto Uczelni (w tytule przelewu wpisz swoje imię i nazwisko). Jeśli jesteś cudzoziemcem dokonaj wpłaty opłaty wpisowej.
- Zwróć uwagę na okresy promocji i studiuj taniej!
- W okresach promocji opłata rekrutacyjna lub wpisowe w przypadku cudzoziemców może wynosić 0 zł, a wpłata pierwszej raty czesnego w okresie objętym promocją będzie mniejsza o kwotę przyznanej ulgi.
- Sprawdź tabelę opłat i korzyści jakie możesz mieć z wczesnej rejestracji.
- Santander Bank Polska S.A. PL 11 1090 1098 0000 0000 0905 0835
- Kod SWIFT Santander Bank Polska: WBKPPLPP
- Kod BIC Santander Bank Polska: WBKPPLPP
- IBAN Sandander Bank Polska: PL + pełny numer rachunku
4. Decyzja o przyjęciu na studia
Po złożeniu wszystkich wymaganych dokumentów i ich weryfikacji przez Uczelnię pracownik Biura Rekrutacji skontaktuje się z Tobą drogą mailową w celu potwierdzenia poprawności złożonych dokumentów, wyjaśnienia wątpliwości lub uzupełnienia braków.
Zostaniesz też poproszony o przesłanie zdjęcia legitymacyjnego podpisanego nr PESEL (cudzoziemcy imieniem i nazwiskiem) w formie elektronicznej w celu wydania legitymacji elektronicznej. Szczegóły dotyczące zdjęcia TUTAJ.
Po potwierdzeniu otrzymania przelewu i ostatecznej weryfikacji kompletu wymaganych dokumentów rekrutacyjnych, otrzymasz drogą mailową od Komisji Rekrutacyjnej decyzję o przyjęciu na studia.