E-biznes w turystyce międzynarodowej
E – biznes w turystyce międzynarodowej to rozwój technologii w branży turystycznej oraz okno na świat w XXI wieku!
Cel studiów
Celem studiów E-biznes w turystyce międzynarodowej jest wprowadzenie studentów w świat podmiotów e-rynku turystycznego. Przybliżamy oraz zapoznajemy studentów z metodologią funkcjonowania e-biznesu w branży turystycznej i hotelarskiej. Szczególnie kładziemy nacisk na umiejętne zarządzania e-relacjami z turystami oraz gośćmi hotelowymi.
W tym celu studenci poznają najnowsze wykorzystywane trendy, nowinki technologiczne oraz rozwiązania branżowe. Zdobywają umiejętności, które w profesjonalny sposób są przekazywane od praktyków do zarządzania e - relacjami, e – marketingiem. Zdobywają także umiejętności kierownicze, które z powodzeniem prowadzą do sukcesu zawodowego.
Profil absolwenta
Absolwenci w szczególności zostaną zapoznani z wiedzą dotyczącą bezpieczeństwa i informacji w e-biznesie, z tajnikami poruszania się po wirtualnym rynku turystycznym oraz z zasadami prowadzenia wirtualnej firmy turystycznej. Ponadto studia dają możliwość opanowania techniki zarządzania elektronicznym biurem podróży czy zastosowania aplikacji w realnych warunkach biznesowych.
Kadra
Wykładowcami są osoby zarządzające renomowanymi obiektami hotelarskimi i gastronomicznymi, właściciele oraz pracownicy firm turystycznych oraz przedstawiciele organizacji turystycznych.
Przedmioty specjalnościowe
- E-biznes w turystyce międzynarodowej
- Marketing i kreowanie produktu turystycznego
- Zarządzanie e-relacjami w turystyce międzynarodowej
- Prawo w turystyce międzynarodowej
- Zarządzanie w turystyce międzynarodowej
- Bezpieczeństwo informacji w e- biznesie
- Trendy i techniki sprzedaży w międzynarodowym e-biznesie turystycznym
- Systemy rezerwacyjne i e-technologie w branży turystycznej
- Sytuacje kryzysowe i zagrożenia w turystyce międzynarodowej
- Trening umiejętności kierowniczych (certyfikat)
Studenci tej specjalności odbywają też następujące zajęcia wspólne dla wszystkich:
Przedmioty ogólne:
- Spotkania z biznesem
- Podstawy dietetyki
- Podstawy marketingu
- Ekonomia
- Ochrona własność intelektualnej
- Podstawy organizacji imprez masowych
- Podstawy rachunkowości
- Kulturoznawstwo
- Negocjacje w turystyce
- Badania rynku turystycznego
- Systemy informatyczne w turystyce
- Język angielski
- Język hiszpański, niemiecki lub norweski (jeden do wyboru)
Przedmioty kierunkowe:
- Podstawy turystyki
- Podstawy hotelarstwa
- Socjologia turystyki
- Ekonomika turystyki
- Podstawy gastronomii
- Rekreacja
- Obsługa ruchu turystycznego
- Ekologia i ochrona środowiska
- Geografia turystyczna z kartografią
- Zarządzanie turystyką zrównoważoną
- Prawo w turystyce
- Turystyka SPA&Wellness
STUDIA LICENCJACKIE
E-biznes w turystyce międzynarodowe
Sposób organizacji
Studenci wybierają specjalność pod koniec drugiego semestru studiów.
Rozpoczęcie studiów: rekrutacja trwa
Kontakt i informacje
Wszelkie pytania prosimy kierować:
e-mail:
tel. 58 521-86-20
od poniedziałku do piątku w godz.: 9.00 – 15.00
Opłaty należy wpłacać na konto:
Santander Bank Polska S.A.
PL 11 1090 1098 0000 0000 0905 0835
(w tytule prosimy podać imię i nazwisko kandydata)