SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW SZEREGOWYCH

połączenie szkolenia z obsługi klienta oraz sprzedaży, psychologia wpływu społecznego i jej praktyczne implikacje, techniki skutecznej sprzedaży, radzenie sobie z trudnym klientem

realizowanie idei pięciogwiazdkowej obsługi klienta w lokalach gastronomicznych, rola pierwszego wrażenia, rozmowa z klientem, personalizacja, wychodzenie poza skrypt i schemat, omówienie procesu doświadczenia klienta
SZKOLENIA DLA KIEROWNIKÓW

wyzwania emocjonalne związane z awansem, zrozumienie roli przywódcy, budowanie zaufania i wiarygodności, omówienie najczęstszych problemów poczatkujących kierowników

skuteczna komunikacja, rola inteligencji emocjonalnej, skuteczne delegowanie, rozwój osobisty i rozwój zespołu
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW

różnica miedzy byciem kierownikiem, a byciem liderem, budowanie autorytetu, rola zaufania, godzenie perspektywy pracownika i interesu firmy, rozmowy oceniające i feedback, efektywna komunikacja, możliwość rozszerzenia zakresu o kompetencje twarde z zakresu zarządzania operacyjnego, finansów i kontrolingu, zarządzania zmianą

przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, radzenie sobie ze stresem, podstawy filozofii mindfulness, rola holistycznego dobrostanu pracownika jako najważniejszego zasobu firmy, inteligencja emocjonalna
SZKOLENIA SPECJALISTYCZNE

kształtowanie oferty hotelowej (pokoje, menu, SPA, oferty specjalne), standardy i procedury w hotelach oraz obiektach SPA, zarządzanie finansowe działem SPA, controlling w departamencie SPA&Wellness, projektowanie zabiegów SPA, menu engineering , koncepcja i planowanie

nowe media a stare media, wizerunek marki, produktu w Internecie w kontekście branży turystycznej, komunikacja wizualna, wartość contentu, platforma internetowa, spójność w ramach wizerunku, jak budować rozpoznawalność, punkt styku marki i produktu z użytkownikiem w Internecie, social media

możliwości i ograniczenia wykorzystania smartfonów, główne parametry i możliwości aparatów, podstawy fotografii mobilnej, na co zwracać uwagę, jakich zasad się trzymać, jakich sytuacji unikać, podstawy kadrowania i obróbki zdjęć, przykłady zdjęć i filmów dobre i złe praktyki, fotografia mobilna a Social Media, plener fotograficzny z prezentacją przykładowych ujęć, miejsc, sposobu kadrowania

wpływ kultury na różnice w wartościach, obyczajach, postawach, zachowaniu, wartości uniwersalne, etnocentryzm, wpływ stereotypów i uprzedzeń na komunikację w zespole, kompetencje międzykulturowe w biznesie, style komunikowania, adaptacja i asymilacja w środowisku międzykulturowym

audyt i analiza działalności operacyjnej outletów gastronomicznych, tworzenie struktury organizacyjnej pionu gastronomii, formułowanie standardów oraz procedur operacyjnych pionu gastronomii, proces tworzenia koncepcji outletów gastronomicznych, marketingowe aspekty tworzenia outletów gastronomicznych, analiza finansowa oraz analiza wskaźników operacyjno- finansowych pionu gastronomii, optymalizacja kosztów pionu gastronomii, zasady zarządzania systemem bezpieczeństwa żywności w pionie gastronomii

rola recepcji w funkcjonowaniu hotelu, organizacja czasu pracy, priorytetyzowanie zadań, perfekcyjna gościnność pod niemałą presją, zarządzanie kryzysem, praca z klientem trudnym, techniki sprzedaży w recepcji hotelowej, ochrona siebie przed wypaleniem

higiena osobista, rozwój mikroflory chorobotwórczej. mycie i dezynfekcja powierzchni, przyjęcie i przechowywania środków spożywczych, znakowanie środków spożywczych, zamrażanie i rozmrażanie żywności, prowadzenie obrotu opakowaniami środków spożywczych, prowadzenie obróbki wstępnej środków spożywczych, obróbka termiczna, schładzanie i odgrzewanie żywności, dystrybucja środków spożywczych, szkolenie personelu produkcyjnego i personelu obsługi z powyższych zagadnień jest spełnieniem wymagań Rozporządzenia 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie higieny środków spożywczych

weryfikacja podstaw prawnych funkcjonowania gastronomii hotelowej, projekt technologiczny zaplecza gastronomicznego, decyzja Państwowej Inspekcji Sanitarnej i zawarte w niej ograniczenia, rzeczywistość, przepisy prawa, które warto znać, podstawowe przepisy wykorzystywane podczas kontroli – omówienie najważniejszych artykułów i paragrafów, akty prawne nieznane organom kontrolnym, zagrożenia dla żywności specyficzne dla różnych rodzajów gastronomii hotelowej, różnice pomiędzy zagrożeniami w kuchniach a’la karte i kuchniach bankietowych, odpowiedzialność i obowiązki kadry zarządzającej gastronomią, jak uprościć dokumentację HACCP aby nie była pułapką dla kadry kierowniczej i dyrektora, co powinna zawierać skuteczna dokumentacja systemu HACCP, formularze zapisów – najbardziej uciążliwy element HACCP – co zrobić aby tak nie było?, rola badań laboratoryjnych w zapewnieniu bezpieczeństwa Gości hotelu oraz spokoju kadry zarządzającej, jak zapewnić kompetencje personelu – rola szkoleń, najbardziej efektywne formy szkolenia z zakresu GHP/GMP, nowoczesne technologie w służbie bezpieczeństwa żywności, nadzór nad dostawcami – jakie informacje o dostawcach powinien posiadać każdy hotel, jakie dokumenty należy posiadać aby łatwiej bronić się przed niesłusznym oskarżeniem o zatrucie pokarmowe, najczęściej identyfikowane zagrożenia dla bezpieczeństwa żywności w gastronomii hotelowej

struktura działu HSK i zakresy obowiązków, outsourcing - blaski i cienie, wyzwania przy wielonarodowościowym zespole, budżet - planowanie i realizacja, zakupy, stany magazynowe, pralnia zewnętrzna, Złoty Trójkąt - HSKP, Recepcja, Dział Techniczny Sanepid, BHP, Lost&Found - prawo vs praktyka, dobre praktyki

jak efektywnie zaplanować płatne działania w internecie, czy wszystkie kanały pozyskania ruchu dostarczają wartościowych użytkowników, rozdysponowanie budżetu, a efektywne działania SEM, wartościowe reklamy, czyli jak taniej pozyskać klienta, odpowiednio przygotowana strona kluczem do pozyskania większej ilości klientów, jak dostosować stronę do przepisów EU, czy optymalizacja strony internetowej pozwala na zwiększenie zaangażowania, czy warto prowadzić kampanie samemu czy zlecić ekspertowi, jak nie "przepalić" budżetu reklamowego, analiza najczęstszych błędów, przykłady, analityka w praktyce, czytanie raportów i przykłady

branża Horeca a zmiany projektowane w prawie pracy – praca zdalna, badanie trzeźwości, dyrektywa work lifea balance po polsku, umowy w branży HORECA – na co zawrócić uwagę w umowach B2B, z Klientem, z Konsumentem, na pozyskanie finansowania, na remont, na wykonanie oprogramowania, na obsługę informatyczną, bezpieczne umowy w MŚP – warsztaty z dokumentami prawnymi MŚP - regulaminy, klauzule informacyjne, umowy, strona hotelu, sprzedaż miejsc hotelowych, galeria – czyli bezpieczna strona www hotelu, MŚP w sytuacji nadzwyczajnej – co powinno znaleźć się w umowie i dlaczego
Szkolenia szyte na miarę
Przedstawione powyżej szkolenia nie wyczerpują możliwych do podjecia przez nas zakresu i tematyki. Chętnie połączymy pewne zagadnienia lub stowrzymy szkolenie według specjalnych przedstawionych nam potrzeb. Zapraszamy do kontaktu w celu omówienia potrzeb szkoleniowych.