EFEKTYWNY RECEPCJONISTA

KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

Po zakończonym warsztacie szkoleniowym uczestnicy powinni umieć zastosować następujące umiejętności:

✔️umiejętnie przestrzega procedur przy sprawnej organizacji pracy w recepcji
✔️ zna wybrane metody oraz narzędzia podnoszące jakość obsługi Gościa
✔️potrafi współpracować z przełożonym oraz ze współpracownikami, dla zapewnienia profesjonalnej sprzedaży opartej o doradztwo
✔️zna techniki sprzedaży i potrafi je dostosować do oczekiwań Klienta
✔️potrafi przyjąć i rozwiązać reklamację

Efektywny recepcjonista

 

 

PROGRAM : 

I. OBSŁUGA GOŚCIA HOTELOWEGO – EFEKT PIERWSZEGO WRAŻENIA
Badanie i przewidywanie potrzeb Gościa w oparciu o znajomość oferty hotelowej,
Skuteczne sposoby na komunikację   e-mailową  z potencjalnym Gościem hotelowym.
 
II. TELEFONICZNA A BEZPOŚREDNIA OBSŁUGA GOŚCIA
Skuteczne sposoby prowadzenia rozmowy telefonicznej
Skuteczna komunikacja telefoniczna i skuteczne sposoby rozmowy telefonicznej
Scenki, ćwiczenia, przykłady
 
III. UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE W OPARCIU O UP-SELLING I CROSS-SELLING – TECHNIKI SPRZEDAŻY USŁUG W HOTELARSTWIE
UP-SELLING i CROSS-SELLING – jako techniki sprzedaży usług komplementarnych
„Wąskie gardła” sprzedaży w hotelu … 
Dlaczego Goście nie zawsze dokonują rezerwacji ?
Czy recepcja sprzedaje, czy tylko informuje o ofercie ?
Sposoby  na  zwiększy skuteczności rezerwacji telefonicznych  w Twoim hotelu 
„USP” obiektu
System rabatów / bonusów
Czek lista przy rozmowie / meldowaniu
Procedura rezerwacji
Procedura interwencji na skargi gości
Tematy do rozmowy
Wychodzenie naprzeciw
Proces komunikacji interpersonalnej
Zasady i modele sprzedaży w formule cross – sellingu i up – sellingu
 
IV. PR i MARKETING W HOTELARSTWIE – CZYLI JAK SIĘ REKLAMOWAĆ I BUDOWAĆ SWÓJ POZYTYWNY WIZERUNEK WŚRÓD POTENCJALNYCH KLIENTÓW?
Jak pozyskać nowych Gości , oraz jak dbać o to, aby stali Goście zostali ambasadorami Waszej marki?
Sposoby na pozyskanie Gościa w oparciu o znajomość ofert konkurencji
System bonusów dla gości
Informacja zwrotna …
Skuteczne sposoby na  dobre opinie  Gościa w internecie?
 
V. TRUDNY KLIENT- CZY TRUDNA SYTUACJA?
Oczekiwania Gości w hotelarstwie
 Geneza sytuacji trudnych – dlaczego takie sytuacje mają miejsce ?
Postawy Gości hotelowych /Jakie sztuczki stosuje Gość ?

 

Koszt szkolenia obejmuje :

  • udział w szkoleniu dla 1 osoby w wyznaczonym czasie 
  • 6  godzinny program szkolenia
  • materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz drukowanej
  • certyfikat / dyplom ukończenia szkolenia
     

Cena kursu
Koszt 1 dniowego kursu – 599, 00 zł brutto / osoba * (cena dla grupy minimum 8 osób)
Dla studentów oraz absolwentów WSTiH – 399 zł brutto/osoba
Czas trwania, sposób organizacji
Kurs odbywa się w formie stacjonarnej: 11.10.2024 r. na terenie Uczelni.
6 godzinny program kursu ( 1 dzień ) 9.00 – 15.00
*Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu lub odwołania kursu, jeżeli liczba zarejestrowanych uczestników będzie mniejsza niż 10 osób.

TRENER: Łukasz Szołtys

Jestem przedsiębiorcą, hotelarzem, trenerem i konsultantem z ponad 15 letnim doświadczeniem  w zakresie zarządzania przedsiębiorstwami oraz 10 letnim doświadczeniem na stanowisku Dyrektora Generalnego Hotelu.

Absolwent studiów z zakresu obsługi ruchu turystycznego, turystyki międzynarodowej, zarządzania hotelami

oraz programu MBA na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach  oraz Brno University of Technology w Brnie.

Specjalista – praktyk z zakresu zarządzania, restrukturyzacji oraz otwarć przedsiębiorstw z sektora HoReCa ( hotele, pensjonaty, restauracje, firmy cateringowe ).

Swoje bogate doświadczenie w branży hotelarskiej zdobył m.in. zarządzając takimi obiektami jak:

Hotel Wilga *** w Ustroniu, Centrum Green Hill*** Business & SPA w Wiśle,  Hotel Diament SPA & Wellness**** w Ustroniu,  Hotelu Mercure Patria*** w Wiśle;

zarządzając działem sprzedaży woj. Śląskiego hotelu Arłamów **** czy będąc dyrektorem bazy noclegowej największego uzdrowiska w Polsce gdzie zarządzał zespołem ponad 300 pracowników ( Uzdrowisko Ustroń S.A. )

pełniąc funkcję V-ce Prezesa Wiślańskiej Organizacja Turystycznej w latach 2015-2017, czy pracując w hotelach za granicą m.in. w Stanach Zjednoczonych, Grecji czy Hiszpani.

Doradca zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu nowo powstałych hoteli m.in.: Hotel Radisson Blu Sopot **** oraz Hotel Malbork by DeSilva ****. 

Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo – doradczej ( Rest Consulting ) specjalizującej się w zarządzaniu nieruchomościami hotelowymi.

Od 2021 roku Dyrektor Działu Hotelowego w Cover Hotels Management

W latach 2010 – 2023 odpowiadał za wdrażanie i stały nadzór nad procesami dotyczącymi optymalizacji funkcjonowania kilkudziesięciu hoteli w całej Polsce. 

Od ponad 10 lat trener sztuki hotelarskiej, gastronomicznej oraz sprzedaży w sektorze HoReCa.

Wykładowca i trener m.in.:  w Górnośląskiej Wyższej Szkole Handlowej w Katowicach czy Wyższej Szkole Turystyki i Hotelarstwa w Gdańsku.