Strategie HR w HoReCa

Cel i przeznaczenie szkolenia

Celem szkolenia jest nabycie wiedzy na temat funkcjonowania i roli HRM, doskonalenie umiejętności wykorzystania narzędzi HRM w działaniach zarządczych i kierowniczych oraz rozwinięcie kompetencji oceny funkcjonowania systemu HRM w branży HoReCa i formułowania koncepcji jego doskonalenia.

Dla kogo jest szkolenie?

Osoby pełniące funkcje zarządcze różnego szczebla w branży HoReCa, osoby zajmujące się obszarem HR oraz osoby aspirujące do pełnienia tych funkcji.

 

Tematy omawiane na szkoleniu:

1. Rola HRM w organizacji HoReCa
• Elementy systemu HRM i ich współzależność
• HRM jako spójny system zarządczy

2. Kompetencje – podstawowe narzędzie HRM
• Składowe kompetencji
• Systemy kompetencji
• Praktyczne wykorzystanie kompetencji (rekrutacja, luki kompetencyjne, awans, derekrutacja)

3. Rekrutacja i selekcja
• Planowanie zatrudnienia
• Kanały rekrutacji
• Metody selekcji aplikantów

4. Funkcje wspierające działy HR
• Onboarding – Wdrażanie nowych pracowników
• Wynagradzanie i motywowanie
• Ocenianie efektów pracy
• Zarządzanie talentami i rozwojem pracowników
• Derekrutacja i Outplacement

5. Nowe trendy w ZZL
• Wyzwania współczesności: różnorodność (w tym: generacyjna), dobrostan, praca hybrydowa
• HR Business Partner
• Współpraca z zewnętrznymi firmami konsultacyjnymi

Dzięki udziałowi Uczestnik:

Zna założenia HRM.
Potrafi umiejscowić procesy HRM w modelu działania organizacji
Zna model kompetencji, jej składowe
Potrafi zastosować to narzędzie w planowaniu rekrutacji i procesie selekcyjnym
Zna pojęcie luki kompetencyjnej
Potrafi zastosować system kompetencji w innych obszarach HRM: motywowanie, awans, derekrutacja
Potrafi „odczytać” CV
Potrafi przeprowadzić profesjonalną rozmowę rekrutacyjną
Potrafi zastosować metodę STAR
Zna zasady, wady i zalety Assessment Center
Potrafi wdrażać nowych pracowników (onboarding)
Stosuje zasady HRM w kształtowaniu systemu wynagradzania i motywowaniu
Zna zalety i wady Systemu Ocen Okresowych
Zarządza talentami i rozwojem pracowników
Stosuje profesjonalne zasady derekrutacji
Podejmuje wyzwania współczesności: różnorodność (w tym: generacyjna), dobrostan, praca hybrydowa
Potrafi efektywnie współpracować z zewnętrznymi firmami konsultacyjnymi z obszaru HR

 

Trener:

dr Adam Ubertowski
Licencjonowany Coach ICC, Master in Nudging (Kopenhaga). Absolwent Socjologii UJ, Psychologii UG i Filozofii UMK, obronił doktorat na Wydziale Ekonomicznym UG. Ukończył studia podyplomowe z zarządzania pod patronatem Central Connecticut State University oraz studia z doradztwa inwestycyjnego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Ekspert i komentator telewizyjnych programów informacyjnych w zakresie tematów gospodarczo-ekonomicznych. Publicysta oraz autor książek biznesowych, w tym „Psychologii Biznesu” oraz „Ja.com” – z obszaru budowania marki osobistej. Ponad dekadę był Dyrektorem Programowym MBA GFKM. Czynny wykładowca MBA. Brał udział w projektach doradczo-szkoleniowych dla kilkuset czołowych firm na polskim rynku. Współzałożyciel kilku start-upów, członek rad nadzorczych trzech firm, Rotary Club oraz Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

 

Cena szkolenia:

FORMA STACJONARNA
Koszt 2-dniowego szkolenia w formie stacjonarnej – 2999 zł brutto/osoba*.
Dla studentów oraz absolwentów WSTiH – 1499 zł brutto/osoba*.

FORMA ONLINE
Koszt 2-dniowego szkolenia w formie online - 399 zł brutto/osoba*

*cena dla grupy minimum 8 osób

Czas trwania, sposób organizacji:

FORMA STACJONARNA
12-godzinny program szkolenia (2 dni) 09.00 – 15.00
Termin – 12-13.01.2026**

**Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany terminu lub odwołania szkolenia, jeżeli liczba zarejestrowanych uczestników będzie mniejsza niż 10 osób.

Regulamin kursów WSTiH

Kontakt

W celu zapisania się na szkolenie prosimy o kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub nr tel.: 58 521 86 20