**Tytuł:** Prawo w hotelarstwie – dobre praktyki i czekające nas zmiany
**Cel biznesowy:** Zapewnienie uczestnikom aktualnej wiedzy z zakresu prawa w branży hotelarskiej, umożliwienie zrozumienia skomplikowanych zagadnień prawnych w prosty i przystępny sposób, oraz dostarczenie narzędzi do tworzenia i analizowania umów oraz innych dokumentów prawnych w hotelarstwie.
**Program szkolenia:**
1. **Branża HORECA wobec zmian prawnych:**
– Praca zdalna w hotelarstwie – czy to możliwe?
– Badanie trzeźwości pracowników – kiedy, jak i dlaczego.
– Dyrektywa work-life balance w polskim prawodawstwie.
2. **Umowy w branży HORECA – kluczowe aspekty:**
– Umowy B2B – co musisz wiedzieć.
– Współpraca z Klientem – umowy, zabezpieczenia, odpowiedzialność.
– Specyfika umów z Konsumentem.
3. **Umowy specjalistyczne:**
– Umowy na pozyskanie finansowania.
– Umowy remontowe i budowlane.
– Współpraca z dostawcami oprogramowania i obsługą informatyczną.
4. **Bezpieczne umowy w MŚP:**
– Warsztaty praktyczne: regulaminy, klauzule, umowy.
– Co powinno się znaleźć w każdej umowie? Jakie pułapki unikać?
5. **Bezpieczna strona internetowa hotelu:**
– Zasady dotyczące sprzedaży miejsc hotelowych online.
– Galeria zdjęć – prawa autorskie, licencje.
– Jak stworzyć stronę hotelu zgodnie z przepisami prawa.
6. **MŚP w sytuacji nadzwyczajnej:**
– Czym jest sytuacja nadzwyczajna z punktu widzenia prawa.
– Jakie klauzule wprowadzić do umowy? Jak się zabezpieczyć?
Szkolenie skierowane jest do właścicieli hoteli, menedżerów, osób odpowiedzialnych za zawieranie umów oraz wszystkich pracowników hotelarstwa, którzy chcą zrozumieć i prawidłowo stosować się do przepisów prawa w swojej pracy. Podczas szkolenia uczestnicy zdobędą umiejętności niezbędne do prawidłowego przygotowywania i interpretowania dokumentów prawnych w branży hotelarskiej.